زنی که با ۸ میلیارد فرانک بدبخت شد!

زنی که با ۸ میلیارد فرانک بدبخت شد!
شاید نام خانم ” باربراهوتن” را شنیده باشید. زنی آمریکایی که در دوره ی خود – سال های دهه ۲۰ میلادی- ثروتمندترین زن جهان بود. او با میلیاردها دلار آمریکا و فرانک فرانسه در تنهایی و در اتاقی در هتل درگذشت.
باربراهوتن زن عجیبی بود. او در ۱۲ سالگی وارث فروشگاههای زنجیره ای ” ورل ورت” شد و در ۲۰ سالگی با پرنس الکسین که پسر یک ژنرال بود ازدواج کرد. این ازدواج دوامی نداشت و خانم هوتن ۲۴ ساعت بعد از جدایی با یک ” کنت” به نام ” هوتیز هاردبرگ” ازدواج می کند. و یک سال بعد صاحب یک فرزند پسر می شود که نامش را ” لانس” می گذارند. وی مدتی بعد از همسرش جدا شد و سرپرستی پسر به پدر واگذار شد. مدتی بعد خانم میلیاردر با ” گاری گرانت” هنرپیشه مشهور ازدواج می کند اما با وی نیز کارش به جدایی می کشد. نفر بعدی یک پرنس روسی الاصل به نام ” اینور ترویتزکوی” بود که وارد زندگی خانم هوتن می شود. مدتی بعد باربرا احساس می کند که این پرنس فقط برای مردن او و بدست گرفتن ثروت او ازدواج کرده است. او نیز از زندگی او کنار می رود.
باربرا با داشتن ۸ میلیارد فرانک پول احساس بدبختی می کرد و می گفت: با وجود این ثروت من تنهاترین زن دنیا هستم….
او یک بار نیز گفته بود: مردها علت اصلی بدبختی من هستند اما بدون آنها زندگی ارزشی ندارد!
خانم باربراهوتن در ادامه زندگیش با یک شاهزاده لائوسی آشنا می شود و ازدواج می کند. او مدتی را در ژاپن زندگی می کند و سپس با همسرش به مکزیک می روند و یک قصر افسانه ای خریداری می کنند. آنها ۲۰ خدمتکار مکزیکی و ۲ آشپز ژاپنی استخدام می کنند اما این مرتبه شاهزاده لائوسی خسته می شود و در سال ۱۹۶۶ این دو از هم جدا می شوند.
آخرین مرد زندگی او راننده منشی اش بود که در استرالیا ازدواج می کند. او تمام امتیازات و پول خانم باربرا را رد می کند…..
و به این ترتیب خانم باربرا هوتن با وجود ثروت سرشارش بسیار بدبخت در تاریخ ۱۱ مه ۱۹۷۹ از دنیا می رود.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *