کمک طالبان به جام جهانی قطر!

کمک طالبان به جام جهانی قطر!

وقتی یک گروه بدنام تروریستی به برگزاری یک تورنمنت جهانی کمک کند ، نیاز به توضیح ندارد که چنین تورنمنتی در چه سطحی از اعتبار قرار دارد. جام جهانی فوتبال در قطر یکی از بی اعتبار ترین بازیهای تاریخ فوتبال دنیاست. نشریه تلگراف اخیرا در مورد کمک گروه تروریستی و مرتجع طالبان به دولت قطر چنین نوشته است: ” طالبان با تهیه تجهیزات ساخت‌وساز برای ساخت استادیوم‌ها در قطر، میلیون‌ها دلار از جام جهانی به دست آوردند.

یک منبع از دفتر طالبان در دوحه فاش کرد که مقامات ارشد طالبان از حقوق های پرسود مرتبط با مذاکرات صلح برای خرید و سپس قرارداد فرعی ماشین آلات سنگین برای زیرساخت های مسابقات در دهه گذشته استفاده کردند.

گروه بزرگی از رهبران طالبان از سال ۲۰۱۳ به بعد در دوحه، پایتخت قطر زندگی می‌کردند و در آنجا درگیر مذاکرات طولانی‌مدت صلح با ایالات متحده و سازمان ملل بودند.

«طالبان سرمایه گذاری زیادی در ساخت جام جهانی انجام دادند و این مسابقات یک اردک طلایی بود. به آن‌ها میلیون‌ها دستمزد پرداخت شد.

برخی از اعضای طالبان هر کدام بین شش تا ده دستگاه ماشین آلات سنگین در دوحه داشتند و ماهیانه به ازای هر دستگاه تا ۱۰۰۰۰ پوند درآمد داشتند”.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *