خانم ملونی؛ این روزها چه می کنی؟!

خانم ملونی؛ این روزها چه می کنی؟!

در بهار سال ۱۳۹۴ در شماره ۱۵ کورش نوشتیم: چه کسی به ” اوباما” خط می دهد؟
آن زمان کمتر کسی باور می کرد که زنی سیاست پیشه که حالا تصویرش روی جلد کورش آمده تا چه حد در سیاست های خاورمیانه ای رییس جمهوری آمریکا در حال نقش بازی کردن است. ۷ سال از آن تاریخ گذشت. اقدامات دونالد ترامپ ، امثال سوزان ملونی را به حاشیه برد اما در روزهای گذشته خبرهایی دیده می شود که این خانم بار دیگر در حال خط دادن به کاخ سفید است.
جو بایدن در طول ریاست جمهوری خود نشان داده که فردی به غایت ضعیف با افکاری متضاد و بی برنامه در قبال بحران خاور میانه است. او فاقد مشاوران کارورزیده می باشد. اگر بایدن فقط کمی قاطعیت از خود نشان می داد ، اگر امثال سوزان ملونی را کنار می گذاشت و مشاوران سیاستمدار به معنای واقعی کلمه را به کاخ سفید دعوت می کرد جای تردید باقی نمی ماند که تا امروز ولادیمیر پوتین با خفت خاک اشغال شده اوکراین را رها می کرد و می فهمید که دنیا هنوز نمرده و نمی تواند تجاوز نظامی را تحمل کند.
اما در مورد سوزان ملونی ؛ وی باید بداند که رسانه هایی مانند کورش او را زیر نظر دارند. همانگونه که در بهار ۹۴ ، کسی نام او را نشنیده بود و ما بودیم که در مقاله ای نقش وی را در قبال سیاست اوباما فاش کردیم ، امروز هم می دانیم سوزان ملونی دقیقا در کدام کشورها و در کدام کنفرانس ها جای پای خود را باقی گذاشته است.
بماند برای وقتی دیگر……

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *