من پسر هیتلر هستم!

من پسر هیتلر هستم!
آلمان غربی- رویتر- ۱۲ آبان ۱۳۵۶
یک فرانسوی ۵۹ ساله دیروز یک لحظه در جلو نورافکن های تلویزیون ظاهر شد و اعلام کرد: پدر من آدلف هیتلر است. مسیو ژان لوره که خودش پدر ۹ فرزند است بیانیه ۵ کلمه ای اش را ایراد کرد و یعد به سرعت از خبرنگاران مشتاق که می خواستند جزییات بیشتری را از او بپرسند دور شد.
این حادثه در کتابخانه ” وارنر مارز” مورخ آلمانی روی داد و مسیو لوره از هیجانی که دیدن او در حضار پدید آورده بود گیج به نظر می رسید.
دکتر مارز مدعی است که مسیو لوره ثمره یک ماجرای عشقی بین هیتلر و زنی فرانسوی در زمان جنگ جهانی اول است. آن موقع هیتلر سرباز پیاده نظام بود.
مسیو لوره توسط دکتر مارز به داخل کتابخانه رانمایی شده بود. مارز گفت:
چند آمریکایی نیز مدعی شده اند که هیتلر بچه داشته است ولی فقط مسیو لوره فرزند هیتلر است. لوره به علت شرمنده بودن از پدرش و از ترس جان خود حاضر به مصاحبه با رادیو فرانسه نشده است. دکتر مارز گفت: ۱۰۰ صفحه اسناد و مدارک در اختیار دارد که هر که بیشتر بخرد خواهد داد و انتظار دارد که لااقل ۵۰۰ هزار مارک از بابت حقوق آن به دست آورد.
او گفت: ژان لوره مایل نیست حتی پشیزی از این حقیقت که پسر هیتلر است به دست آورد. دکتر مارز عکسی از مادر مسیو لوره ارائه داد اما از افشای نام وی خودداری کرد. همچنین تصویز آبرنگی از او توسط سرجوخه هیتلر کشیده شده ، نقاشی آبرنگ امضای ” آدلف هیتلر” دارد و تاریخ آن ۱۹۱۶ است.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *