ترکیه اسد را مجازات می کند

ترکیه اسد را مجازات می کند

ترکیه اسد را مجازات می کند
شخص ” بشار اسد” از جمله رهبرانی است که زنده و مرده ی انسانها برایش فرقی ندارد ، آنچه مهم است حفظ است. اسد در دوران ریاست جمهوری مادام العمر خود بیشترین لطمه را به میلیونها شهروند سوری وارد ساخت. میلیونها خانواده آواره شدند ، حدود ۴۰۰ هزار نفر کشته شدند و درگیری اش با ترکیه همچنان قربانی می گیرد. او با کمک روسیه و ….. توانسته اقتصاد ورشکسته سوریه را نگه دارد. اخیرا ” رجب طیب اردوغان” رییس جمهوری ترکیه تهدید کرد که چنانچه سربازان سوری از ادلب خارج نشوند ، او دست به اقدام نظامی خواهد زد.
به گزارش رادیو فرانسه ، ” شامگاه یکشنبه ۲ فوریه و در نخستین ساعات دوشنبه تیراندازی از سوی نیروهای سوریه در منطقه استقرار پست‌های دیدبانی ترکیه، به کشته شدن ۸ سرباز ترک انجامید. آنکارا هم با بمباران مواضع سوریه به آن پاسخ داد و سبب کشته شدن ۱۳ نیروی ارتش بشار اسد شد.

پس از توافق سپتامبر سال گذشته میان ترکیه و مسکو که برای پایان دادن به تنش‌های نظامی در استان ادلب و جلوگیری از حملات نیروهای دولتی به این منطقه انجام شد، نیروهای ارتش ترکیه ماموریت یافتند تا در دوازده پست دیدبانی مختلف در سراسر استان ادلب مستقر شوند.

اما ارتش سوریه در ادامه پیش‌روی‌های روزهای گذشته و بازپس‌گیری بخش‌هایی از مناطق تحت کنترل شورشیان در استان ادلب روز دوشنبه یک پست دیدبانی نظامیان ترکیه در این استان را محاصره کرد.”
به نظر می رسد که دولت روسیه همچنان به مواضع اش در قبال اسد ادامه می دهد ، این در حالیست که اقتصاد روسیه نیز در شرایط نامطلوبی قرار دارد.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *