وقتی کارتر بشقاب پرنده دید!

وقتی کارتر بشقاب پرنده دید!
جیمی کارتر که اکنون در آستانه ۱۰۰ سالگی است حکایت عجیب و غریبی دارد. امروز دیگر تردیدی نیست که کارتر با ریاست جمهوری خود منطقه خاور میانه را به آتش کشید. اما این تمام حکایت کارتر نیست. برای شناخت بیشتر او باید چند سال به عقب باز گردیم:
در سال ۱۳۵۵ وی در حال رقابت انتخاباتی با ” جرالد فورد” کاندیدای حزب جمهوری خواه بود. وی قبل از انتخابات به یک خبرنگار آمریکایی از مشاهده و اعتقاد خود به پدیده بشقاب پرنده می گوید. وی می گوید: شبی در باشگاه ” شیر” در شهر تاماستون در ایالت جورجیا سخنرانی داشتم. در سال ۱۹۷۳٫ پس از پایان سخنرانی با ۲۰ نفر از دوستانم از سالن باشگاه خارج شدیم و حرف می زدیم که ناگهان آسمان را نگاه کردم و یک شیئی نورانی و عجیب دیدم فریاد زدم: آنجا را نگاه کنید!
دوستانم همه به آسمان نگاه کردند. هم چنان آن جسم پیش می رفت و از سه گوی نورانی تشکیل شده بود و به تدریج سبز رنگ میشد. ” جف” پسر ۲۳ ساله کارتر در سال ۵۵ گفته های پدرش را عینا تایید می کند. کارتر به خبرنگار آمریکایی می گوید: اگر در انتخابات برنده شوم کلیه اسناد و مدارک محرمانه مربوط به بشقاب پرنده را در اختیار افکار عمومی می گذارم زیرا مردم باید هر چه می توانند بیشتر در باره بشقاب پرنده بدانند……
جالب اینکه کارتر بصورتی حرف زده که افکار عمومی را با هیجان عجیبی متوجه خود کند. وقتی وی از اسناد و مدارک محرمانه در این مورد حرف می زند یعنی آنکه بعد از رسیدن به کاخ سفید مدارک ناسا را افشا خواهد کرد. مدارکی که می توانست جهانیان را دچار بهت و حیرت کند. اما آیا هرگز کارتر چنین کرده بود؟!
وی با شعار حقوق بشر به جان کشورهایی افتاد که سالها به ثبات رسیده بودند و مردم در آرامش زندگی می کردند.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *