این فوتبال حرفه ای است یا آماتور؟! گفتگوی سردبیر کورش با همایون بهزادی

برای دوستداران فوتبال در دهه ۴۰ و ۵۰ نام ” همایون بهزادی” نامی سرشار از محبوبیت است. فوروارد موفق تیم های شاهین، پیکان و پرسپولیس و ملی پوش پرآوازه ای که چندین دهه در انزوا بسر برد و مانند دهها یا صدهها پیشکسوت ورزشی دیگر ، از دانسته ها و تجربیاتش استفاده نشد.

در تابستان ۱۳۷۸ امیر کاویان سردبیر کنونی نشریه کورش ، که آن زمان برای نشریه بین المللی بورس ایران و جهان گزارش تهیه می کرد در دفتر باشگاه شاهین با همایون بهزادی گفتگو کرد. در آن گفتگو غلامحسین علامیر مدیر سابق شاهین ، جعفر کاشانی مدیر وقت باشگاه ، ناظم گنجاپور مربی تیم شهباز در دهه ۵۰ حضور داشتند. امروز همه آنان به دیار باقی شتافتند.

……………………………………………..

همایون بهزادی در مورد موضوع ورود باشگاه های ورزشی به بازار بورس می گوید:  به نظر من اصلا اگر باشگاه ها وارد بورس نشوند ورزش درست نمی شود. امروز باید ببینیم منچستر یونایتد چه می کند؟ اینترمیلان چه می کند؟ در مرحله اول باید ورزش حرفه ای شود. این فوتبال ما اصلا امروز معلوم نیست حرفه است یا آماتور؟! باید از باشگاه های خصوصی حمایت شود ، مدرسه های فوتبال تاسیس شده و باشگاهها تاسیساتی فراهم کنند. وقتی باشگاه های ما قوی شد آنگاه می توانند وارد بورس شوند.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *